Google+

sâmbătă, 6 martie 2010

Salutare de la Cluj!!!


Si iata ca a mai trecut ceva timp in viata mea si in momentul de fata ma aflu @ Cluj Napoca in vizita la niste prieteni. Dupa cum era de aspteptat am plecat iara-si la munte, mai exact in Retezat.
A fost super tare, am avut si o mica "deplasare de zapada", am terorizat si o vulpe, cu frontalele noastre ca sa o putem imortaliza intr-o poza macar. Am mai primit si vesti noi, de acasa, foarte foarte importante, care deja am inceput sa le procesez si sa ma gandesc ce voi face pe viitor in legatura cu anumite persoane.
Si uite ca iarasi se apropie ziua mea de nastere cu pasi repezi, asa ca o numaratoare inversa de la NASA, pentru cine stie ce naveta spatiala.
Am cunoscut si persoane noi si super dragutze si simpatice. Astept practica de la facultate.
Pot sa spun ca am ajuns iara sa fiu curios ce va in ziua de maine, si imi doresc sa o traiesc la maxim. Nu mai sunt acel nepasator si trist. Orisicum, pana ce nu ma voi stabiliza intr-o oarecare masura, vor mai fi probleme, dar sper pentru putin timp.
In legatura cu vestea de aksa, spun asa:

"Si, iata, c-ai avut din dreptate, cand mi-ai spus sa te uit,
Dar eu n-am vrut sa te-ascult si te-am pastrat in inima mea.
Am tot sperat ca vei reveni, dar n-am stiut
Ca tu, intr-adevar, iti doreai sa te rupi de trecut. N-am stiut...

Te-am iubit, de-ai stii cat te-am iubit.
Oare poti sa-ti imaginezi iubirea de la minus la plus infinit
Te-am iubit, de-ai stii cat te-am iubit,
De-ai putea sa-ti imaginezi iubirea de la minus la plus infinit.

Stateam ore-ntregi doar privind fereastra
Si-naintea ochilor nu aveam decat imaginea noastra,
Stiam ca tu esti cu altcineva,
Si-as vrut sa pot sa te urasc, dar pur si simplu nu-mi iesea.Nu puteam...

Imi place sa cred ca, de fapt, tu nu mai meritat
Si ca viata mea voi iubim mai mult pe altcineva
Insa, pana atunci, in fiecare zi la tine ma gandesc
Si mi-e frica de gandul ca poate, inte te ïubesc."

Un comentariu: